fbpx

2019 kokkuvõte

2019. aastal

• Avasime aasta algul Sibulatee esimese tänavaraamatukogu!
  • Meisterdasime ja panime üles Varnja kaupluse kõlge vajaliku infostendi ja nimetasime selle Sibulatee infolavkaks! Leia piirkonnas toimuva kohta infot ka sealt!
  • Osalesime Peipsi toidu III suurel peol Mustvees, Peipsi Toidu tänaval, Sibulatee puhvetite päeval ning pakkusime kohalikku toitu ning keetsime samovariteed tuhandetele inimestele.

• Käisime Mesi tare supikatlaga suppi keetmas koos abilistega Tagadi laadal (2x) ja Lindora laadal.

• Tervitasime külalisi Eestist, Hollandist, Soomest, Lätist, Leedust, Ameerikast, Lõuna-Koreast, Venemaalt ja paljudest muudest riikidest.

• Andsime intervjuud, et tutvustada meie tegemisi ja meie Sibulatee piirkonda raadiole RingFM, Tartu Postimehele, Õhtulehele, Delfile. Kuku raadiole.

• Olime oma looga eetris dokumentaalsarjas “Eesti lood. Sääskedest ja inimestest.”

• Meie tegemised pälvisid tähelepanu AK uudistes, Tartu Postimehes, Delfis.

• Meist rääkis puhkaeestis.ee keskkond, estonianwithabackpack blogi ning mitu väiksemat blogijat sattusid suve jooksul Mesi tare juurde ja Sibulateele seiklema.

• Meid külastasid Baltic Guide magazine ja Viro Nyt ajakirjanikud.

• Meie juures filmisid lõbusat noorte reisisaadet Hollandi TV.

• Käisime ise õppereisil Portugalis, et ammutada värskeid ideid, näha asju teise nurga alt ning tutvuda teiste inimeste ja nende tegemistega.

• Osalesime koostöövõrgustike Sibulatee, Peipsi toidu võrgustik ning Peipsimaa turism tegemistes.

• Tähistasime Sibulatee 10 sünnipäeva ja Peipsimaa Turismi 10 sünnipäeva.

• Tutvustasime Peipsiveere teekultuuri Alatskivi kooliõpilastele.

• Perenaist nomineeriti 2018 Ettevõtliku Naise tiitlile!

• Mesi tare nomineeriti Peipsimaa turismisihkoht 2019 tiitlile ja perenaine eraldi nomineeriti Peipsimaa turismiarendaja 2019 tiitlile.
  • Osalesime Peipsi järvefestivalil kalatoitude õpitubadega.

• Korraldasime eduka Varnja kalalaada, mida külastas juba üle 5000 inimest.

• Tegime suvel hoole ja armastusega kohalikke toidusuveniire.

• Panime oma samovarikollektsiooni uudistamiseks välja Mesi taresse.
  • Korraldasime Sibulatee saunafESTi ja Varnja saunafESTi, mis tõi kohale rohkelt rõõmsaid saunasõpru.

• Koolitasime end peremehega mitmetel koolitustel, teabepäevadel, infoseminaridel.

• Tegelesime Mesi tare arendamisega – meil valmis üks salaruum ehk hubane VANNItuba ja meie hoovi sai ehitatud eriti päikseline terrass.

• Meie rand sai valmis!!! Oleme seda rõõmu Mesi tare alguspäevadest saati oodanud ja nüüd on võseriku asemel ilus vaade Peipsi järvele. Ühtteist on veel natuke siluda, aga küll jõuame jooksvalt.

• Mesi tare ranna äärde tõime mitmed toredad paadid. Uuel aastal hõikame välja midagi uut ja põnevat.

• Tulime välja uue teenusega – avasta Sibulateed paadiga!
  • Aasta soovituim teenus meie külaliste poolt oli teist aastat järjest Peipsiveere teetseremoonia.

• Käisime peremehega lõpuks pulmareisil. Sihtkohaks valisime Aserbaidžaani ja sellest sai üks vahva inspiratsioonireis.
  • Tegime koos sibulateelistega talgupäevad ning värvisime, šabloonisime ja paigaldasime rõõmsavärvilised Sibulatee infoviidapostid.
  • Natuke puhkasime ja mängisime ka. Oli taas üks tore ja päikseline suvi!

• Tegime Mesi tare ette ühe vahva värvilise jõulupuu vanast kalamõrrast, kalakujulistest puuviitadest ning võrgumärgistuspallidest. Puhkaeestis portaal pani ta rivvi koos teiste eesti põnevate jõulupuudega rahvalemmiku valimiseks.