fbpx

2018 kokkuvõte

Kokkuvõtted on toredad! Nii ka meie tahame tagasi vaadata, mis 2018. aastal tegime, nägime, kus käisime ja mis numbrid ütlevad!

Kõigepealt teatas google review aastakokkuvõte, et Mesi tare perenaine külastas 2018. a jooksul Mesi taret 155 korda. Googlel ilmselt läks vahepeal lugemine sassi, sest Mesi tares käisin aasta jooksul ikka palju-palju rohkem.

google review.png

2018. aastal

• Osalesime Peipsi toidu II suurel peol Mäetagusel, Peipsi Toidu tänaval, Sibulatee puhvetite päeval ning pakkusime kohalikku toitu ning keetsime samovariteed tuhandetele inimestele.
  • Käisime Mesi tare supikatlaga suppi keetmas koos abilistega Kallaste karakatitsal, Tagadi laadal (2x), Tartus Gaudeamusel ja Kallaste sibulalaadal.
  • Tervitasime külalisi Eestist, Hollandist, Soomest, Hiinast, Lätist, Leedust, Ameerikast, Lõuna-Koreast, Prantsusmaalt, Ungarist, Indiast ja Venemaalt.
  • Andsime intervjuud, eet tutvustada meie tegemisi ja meie Sibulatee piirkonda Kanal2 “Reporterile”, TV3 “Seitsmestele” (mitu korda),  raadiole RingFM,  Kalurilehele, MaaElule, Nipiraamatule, ajakirjale Toit ja Trend ja Pärnu Postimehele.
  • Olime oma looga eetris Prillitoosis ja Tuuli Roosmaa saates “Meie suvi iraanlastega”.
  • Meie karakatid või muud tegemised pälvisid tähelepanu “Osoonis”, AK uudistes, Tartu Postimehes, Delfis, Maalehes, Eesti päevalehes, Õhtulehes, Pealinnas, Lõunalehes.
  • Meist rääkis puhkaeestis.ee keskkond, estonianwithabackpack blogi ning mitu väiksemat blogijat sattusid suve jooksul Mesi tare juurde ja Sibulateele seiklema.
  • Meid külastasid soome blogijad, Moskva ja Peterburi ajakirjanikud.
  • Meie juures filmisid lõbusat Lõuna-Korea reality sarja Lõuna-Korea kuulsused.
  • Käisime ise õppereisidel Romantilisel rannateel Pärnumaal, Saaremaal, Setomaal ja Põhja-Lätis, et ammutada värskeid ideid, näha asju teise nurga alt ning tutvuda teiste inimeste ja nende tegemistega.
  • Osalesime koostöövõrgustike Sibulatee, Peipsi toidu võrgustik ning Peipsimaa turism arengukavade välja töötamisel. Panustasime Peipsiääre valla arengukava välja töötamisse.
  • Tutvustasime Peipsiveere teekultuuri Tallinnas Lennusadamas.
  • Võtsime koos Sibulateega vastu Sibulateele omistatud tunnustuse suure tehtud töö eest piirkonnas – Regionaalmaasikas 2018.
  • Osalesime Peipsi järvefestivalil nii õpitubade kui Diora sõitudega.
  • Korraldasime eduka Varnja kalalaada, mida külastas ligi 4800 inimest.
  • Tegime peremehega pulmad!
  • Tegime suvel hoole ja armastusega kohalikke toidusuveniire.
  • Korraldasime Sibulatee saunafESTi ja Varnja saunafESTi, mis tõi kohale rohkelt rõõmsaid saunasõpru.
  • Koolitasime end peremehega mitmetel koolitustel, teabepäevadel, infoseminaridel – perenaine läbis veebrigraafika kursuse, peremees omandas oskuseid mesinduse kursustel, pottsepa väljaõppel ning asus sügisel õppima sisevete kapteniks.
  • Võtsime omale mesilased ehk peremees hakkas mesinikuks. Neli aastat küsimusi meie külalistelt, et kus on Mesi tare mesilased said lõpuks vastuse!
  • Tegelesime tootearendusega ja tulime välja Mesi tare meetuba teenusega. Lisaks lihvisime olemasolevaid teenuseid. Aasta soovituim teenus meie külaliste poolt oli Peipsiveere teetseremoonia.
  • Koostasime mitmeid infograafikaid ning juhendmaterjale Sibulatee piirkonna kohta. Need on leitavad meie veebilehe blogi rubriigist.
  • Proovisime kätt vabajooksu jäneste pidamisel. Kahjuks jooksid jänesed kiiremini kui meie.
  • natuke puhkasime ja mängisime ka. Oli ju võrratu kuum suvi!

pererahvas

Uuel aastal uue hooga – tulevad mitmed uued põnevad üritused. Oleme kohal või oleme hoopis siinsamas Varnjas, Mesi tares. Ja meil on 2019.aastal mitmeid uudiseid tulekul!

0 Comments

1. Kass Ai-Ai

See on teil küll meeletu karusell olnud. Võimsad inimesed, tõesõna.
    Lähiaastatel tulen kaen oma silmaga üle!
    Jõudu, jaksu, hoolimist! 🙂

2. Eda Veeroja

Tublid olete! Ja kenasti pildis! Olen väga-väga rõõmus teie pärast! Ikka edasi – lennukate mõtete ja raugematu tegutsemislustiga!

3. Ene

Tore on lugeda, et meil veel aktiivseid inimesi ka on. Nii tublid olete! Tahaks uskuda, et ka me nii osavad oleme 🙂
    Seekord otsustasime end tigeda töö eest ka premeerida, Eestis tehtut juba vaadatud ja uudistatud. Nüüd läheme …(trummipõrinat paluks)… https://www.novatours.ee/puhkusereisid/bulgaaria ja vaatame, kuidas väikeettevõtjad seal oma kultuuri ja tavasid tutvustavad. Loodame, et saame ehk midagi uut teada ja mõne kasuliku nipi ka Sibulatee jaoks leida. Edu ja jaksu ka teile uueks aastaks!